arkadaşlar ehliyeti eski olanlar ne zamana kadar yenileme hakkı var? bir de ehliyet yenileme için sağlık raporu almak lazımmış onu sağlık ocağından alsak oluyor mu ya da nereden alınıyor uzun sürüyor mu? özel hastanelerde ne kadar acaba?