• 17-11-2019, 14:55:06
    #10
    maksimos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    E-ticaret bir sektör değildir, sektörünüzü internet ortamına taşımaktır. Sektörünüz yoksa, hazırda kendinize ait ürününüz yoksa kesinlikle e-ticarete girmeyin derim.
    Sürekli forumda, siteyi kurdum ne satıcam, ben seo cuyum ne satıcam, ben reklamcıyım ne satıcam şeklinde konular görüyorum. Demek ki dediğim gibi en önemli konu ürün.
    Demek istediğinizi anladım. Elimizde şimdilik ürün var ama çeşitlilik ve miktar az. Herkes sizin gibi mesajlar iletiyor demek ki en sıkıntılı nokta burası öncelikle burayı halledip daha sonra devam edeceğiz.
    Zoa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aslında bi problem yok reklam dışında kargo vesaire kolay şeyler ama reklamdan zaten giden gidiyor geri alamamak da var
    Risk heryer de var, diğer sorunlar gibi bunu da göz önüne alacağım teşekkürler.
  • 17-11-2019, 15:03:43
    #11
    Hangi altyapıyı kullandınız ?
    Opencart

    Ödemeleri nasıl aldınız ?
    Iyzico

    Kargo sorununu nasıl çözdünüz ? (Ne kadar ücret ödediniz ? )
    Anlaşma yaptık. Bu aylık kargo hacminize göre değişiyor.

    Vergi ve muhasebe işlerini nasıl hallettiniz ?
    Vergi levhası mevcut.

    Bir hevesle mi başladınız yoksa teşkilatlı olarak mı bu işe girdiniz ?
    Teşkilatlı.

    İade işlemlerini nasıl yürüttünüz ?
    İndirimli ürünler hariç iadem var, bu ürünleri bizler de firmaya iade edebiliyoruz. O sebeple onlarda iade alıyorum.
  • 17-11-2019, 15:10:36
    #12
    Platin üye
    Hangi altyapıyı kullandınız ?
    Site için Opencart ve pazaryerleri

    Ödemeleri nasıl aldınız ?
    Paytr

    Kargo sorununu nasıl çözdünüz ? (Ne kadar ücret ödediniz ? )
    PTT, MNG ve Yurtiçi ile çalışıyoruz. Gönderilen ürün sayısı arttıkça fiyat düşüyor.

    Vergi ve muhasebe işlerini nasıl hallettiniz ?
    Dopigo üzerinden işlemleri yapıyoruz. Muhasebeci ile çalışıyoruz.

    Bir hevesle mi başladınız yoksa teşkilatlı olarak mı bu işe girdiniz ?
    Önce danışmanlık verdim. İşi öğrendim. Eğitimlere katıldım. Sonra kendi işime başladım.

    İade işlemlerini nasıl yürüttünüz ?
    İade çok sıkıntı olmadıkça alıyoruz. İade oranı ürün grubuna göre değişiyor.

    ASUS_Z01RD cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 17-11-2019, 15:39:15
    #13
    BFK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi altyapıyı kullandınız ?
    Opencart

    Ödemeleri nasıl aldınız ?
    Iyzico

    Kargo sorununu nasıl çözdünüz ? (Ne kadar ücret ödediniz ? )
    Anlaşma yaptık. Bu aylık kargo hacminize göre değişiyor.

    Vergi ve muhasebe işlerini nasıl hallettiniz ?
    Vergi levhası mevcut.

    Bir hevesle mi başladınız yoksa teşkilatlı olarak mı bu işe girdiniz ?
    Teşkilatlı.

    İade işlemlerini nasıl yürüttünüz ?
    İndirimli ürünler hariç iadem var, bu ürünleri bizler de firmaya iade edebiliyoruz. O sebeple onlarda iade alıyorum.
    sinnerxx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi altyapıyı kullandınız ?
    Site için Opencart ve pazaryerleri

    Ödemeleri nasıl aldınız ?
    Paytr

    Kargo sorununu nasıl çözdünüz ? (Ne kadar ücret ödediniz ? )
    PTT, MNG ve Yurtiçi ile çalışıyoruz. Gönderilen ürün sayısı arttıkça fiyat düşüyor.

    Vergi ve muhasebe işlerini nasıl hallettiniz ?
    Dopigo üzerinden işlemleri yapıyoruz. Muhasebeci ile çalışıyoruz.

    Bir hevesle mi başladınız yoksa teşkilatlı olarak mı bu işe girdiniz ?
    Önce danışmanlık verdim. İşi öğrendim. Eğitimlere katıldım. Sonra kendi işime başladım.

    İade işlemlerini nasıl yürüttünüz ?
    İade çok sıkıntı olmadıkça alıyoruz. İade oranı ürün grubuna göre değişiyor.

    ASUS_Z01RD cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Cevaplar için teşekkürler,hemen r10+ veriyorum.