maksimos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
E-ticaret bir sektör değildir, sektörünüzü internet ortamına taşımaktır. Sektörünüz yoksa, hazırda kendinize ait ürününüz yoksa kesinlikle e-ticarete girmeyin derim.
Sürekli forumda, siteyi kurdum ne satıcam, ben seo cuyum ne satıcam, ben reklamcıyım ne satıcam şeklinde konular görüyorum. Demek ki dediğim gibi en önemli konu ürün.
Demek istediğinizi anladım. Elimizde şimdilik ürün var ama çeşitlilik ve miktar az. Herkes sizin gibi mesajlar iletiyor demek ki en sıkıntılı nokta burası öncelikle burayı halledip daha sonra devam edeceğiz.
Zoa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aslında bi problem yok reklam dışında kargo vesaire kolay şeyler ama reklamdan zaten giden gidiyor geri alamamak da var
Risk heryer de var, diğer sorunlar gibi bunu da göz önüne alacağım teşekkürler.