BFK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hangi altyapıyı kullandınız ?
Opencart

Ödemeleri nasıl aldınız ?
Iyzico

Kargo sorununu nasıl çözdünüz ? (Ne kadar ücret ödediniz ? )
Anlaşma yaptık. Bu aylık kargo hacminize göre değişiyor.

Vergi ve muhasebe işlerini nasıl hallettiniz ?
Vergi levhası mevcut.

Bir hevesle mi başladınız yoksa teşkilatlı olarak mı bu işe girdiniz ?
Teşkilatlı.

İade işlemlerini nasıl yürüttünüz ?
İndirimli ürünler hariç iadem var, bu ürünleri bizler de firmaya iade edebiliyoruz. O sebeple onlarda iade alıyorum.
sinnerxx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hangi altyapıyı kullandınız ?
Site için Opencart ve pazaryerleri

Ödemeleri nasıl aldınız ?
Paytr

Kargo sorununu nasıl çözdünüz ? (Ne kadar ücret ödediniz ? )
PTT, MNG ve Yurtiçi ile çalışıyoruz. Gönderilen ürün sayısı arttıkça fiyat düşüyor.

Vergi ve muhasebe işlerini nasıl hallettiniz ?
Dopigo üzerinden işlemleri yapıyoruz. Muhasebeci ile çalışıyoruz.

Bir hevesle mi başladınız yoksa teşkilatlı olarak mı bu işe girdiniz ?
Önce danışmanlık verdim. İşi öğrendim. Eğitimlere katıldım. Sonra kendi işime başladım.

İade işlemlerini nasıl yürüttünüz ?
İade çok sıkıntı olmadıkça alıyoruz. İade oranı ürün grubuna göre değişiyor.

ASUS_Z01RD cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Cevaplar için teşekkürler,hemen r10+ veriyorum.