• 16-11-2019, 18:04:41
    #1
    Selamlar arkadaşlar sabıka kaydı kaymakamlıklardan alınabiliyormu? Apostil işlemini nereden yapabiliriz? Son olarak apostil tercümeden öncemi sonramı yapılmalı? Teşekkür ederim.
  • 16-11-2019, 18:05:45
    #2
    Platin üye
    apostil form a ve form b belgesi aldım eşime nufus müdürlüğünden yapıldı.
    eskiden kaymakam yapardı bu işi artık nüfus müdürlüğünde halloluyor.
  • 16-11-2019, 18:09:50
    #3
    Apostil nüfus müdürlüğünden yapılıyor, tercüme ettirdikten sonra apostil yaptırmanız lazım.
  • 16-11-2019, 18:09:50
    #4
    Apostili valilikte yapabilirsiniz. Valilik yok ise kaymakamlıkta yapabilir.
    • ErkanEkin
    ErkanEkin bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 16-11-2019, 18:15:51
    #5
    Yorumlarınız için teşekkür ederim kısa zamanda sabıka kaydı alan varmı nereden aldınız? Ek olarak bu işlemleri başka şehirde yapabilirmiyim?
  • 16-11-2019, 18:18:14
    #6
    ErkanEkin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yorumlarınız için teşekkür ederim kısa zamanda sabıka kaydı alan varmı nereden aldınız? Ek olarak bu işlemleri başka şehirde yapabilirmiyim?
    e devletten adli sicil kaydı alınabiliyor.
  • 16-11-2019, 18:41:10
    #7
    nalpagutt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    e devletten adli sicil kaydı alınabiliyor.
    Teşekkür ederim bu belgeye apostil yapılırmı? Sonuçta tercümede etmem gerekecek.
  • 16-11-2019, 18:51:34
    #8
    E-Devlette 8 dilde türcüme yapılmış sabıka kaydını alabilirsiniz.
    Aldığınız çıktıyı ağır ceza mahkemelerinin olduğu yerlerde bulunan adalet komisyonlarından apostil yaptırabilirsiniz.
  • 16-11-2019, 21:27:57
    #9
    yanlış bilgilendirme olmasın arkadaşlar belgeyi almanız gereken yerden alın apostili kaymakamlık veya valilik yapıyor yani aldıgınız o belgeyi valilik tescil etmiş oluyor