Konu
Sabıka kaydı ve apostil?
16-11-2019, 21:27:57
#9
wmalper
yanlış bilgilendirme olmasın arkadaşlar belgeyi almanız gereken yerden alın apostili kaymakamlık veya valilik yapıyor yani aldıgınız o belgeyi valilik tescil etmiş oluyor