• 15-11-2019, 21:16:05
    #10
    Kargo çalışanları gerçekten çok bilinçsiz kafalarına göre desi giriyorlar fiyat çok fark ediyor
  • 15-11-2019, 21:16:27
    #11
    Bende geçen 11.11 indiriminden ürün aldım. Ayın 13'ünde teslim edilmesi gereken ürün dolaşıyor öyle eve gelmiyor tesadüfen evimin çevresinde aras kargo arabasını gördüm. Sordum adama neden gelmiyor 2 gündür diye, eleman arabanın içerisinde kargoları oraya buraya atıyor rastgele, sinirlenmiş burnundan soluyor iş yoğunluğundan. Böyle iş olmaz olsun, aradık bulduk kargomu aldım. TR'de kargo işi ipin ucunu kaçırmış.
  • 15-11-2019, 22:53:13
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Desilerinize sahip çıkacaksınz hocam. Cetvelle kutu ölçmek zor değil. Firmalar haksızlık yapmak için ne yollara başvuruyor.
  • 16-11-2019, 20:10:15
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kutu ebatları nedir ? Kargocuyum, şubenin desiyi fazla hesapladığı nadir olur, genelde eksik hesap yaparlar, o da ölçüm/tartım'da ya döner yada fiyat farkını şubeye ödetirler.

    Bu koli muhtemelen gerçekte 17 desi. 6 desi 8 desi hesaplayanlar ya yanlış hesapladı yada gönderene kıyak geçtiler. 400 kiloluk kargoyu 80 desi yazan şube gördüm ben.

    Drone olduğu için hafif ama fazla yer kaplayacağını düşündüm. Bu da desisini arttırır, yani ağırlığının 500 gram olması çok önemli değil.