Bende geçen 11.11 indiriminden ürün aldım. Ayın 13'ünde teslim edilmesi gereken ürün dolaşıyor öyle eve gelmiyor tesadüfen evimin çevresinde aras kargo arabasını gördüm. Sordum adama neden gelmiyor 2 gündür diye, eleman arabanın içerisinde kargoları oraya buraya atıyor rastgele, sinirlenmiş burnundan soluyor iş yoğunluğundan. Böyle iş olmaz olsun, aradık bulduk kargomu aldım. TR'de kargo işi ipin ucunu kaçırmış.