eycreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mesela yaşadığım şehirde 90 TL ye 1 aylık kartlar var. 90 TL verip 1 ay ücret ödemeden istediğiniz otobüse binebiliyoruz. Abonman bu mu ? Hizmet anlaşması yani
Doğrudur hocam benim karşıma hep bu anlamıyla çıktı abonman.