• 15-11-2019, 13:53:11
    #1
    Merhaba arkdaşlar, konumu ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederim.

    Abonman Nedir ? Arkadaşlar İnternet üzerinden araştırma yaptım ama hep aynı şeyler yazıyor "Bir satıcı veya kamu kuruluşu ile alıcılar arasında yapılan anlaşma, sürdürüm" ben bunu anlayamadım.
    Abonman tam olarak nedir ?

    Teşekkür ederim.
  • 15-11-2019, 13:55:24
    #2
    Konya'da aylık abonman satılıyor. 1 ay boyunca sınırsız ulaşım araçlarında kullanılacak hak yani benim aklıma bu geldi
  • 15-11-2019, 13:55:42
    #3
    Belirli bir süre için sözleşme gibi de düşünülebilir sanırım.
  • 15-11-2019, 13:55:59
    #4
    abonelik
  • 15-11-2019, 13:56:52
    #5
    Üyelik tarzı bir şey diye biliyorum
  • 15-11-2019, 13:57:25
    #6
    bi otobüs firmasıyla hep okula gidiyodum günlük, abonman olayını çıkarmıştılar 1 aylık pakete katıldık. abonman kartı vermiştiler. yani düzenli kullandığın birşeyi aylık ödeme yaparak veya yıllık ödeme yaparak satın alma ama günlük değil.
  • 15-11-2019, 13:58:46
    #7
    Aktimur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Belirli bir süre için sözleşme gibi de düşünülebilir sanırım.
    Mesela yaşadığım şehirde 90 TL ye 1 aylık kartlar var. 90 TL verip 1 ay ücret ödemeden istediğiniz otobüse binebiliyoruz. Abonman bu mu ? Hizmet anlaşması yani
  • 15-11-2019, 14:00:20
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Belli sürelik abonelik, tabirai ciaze 1(12) aylık(Yıllık) uygun fiyatlı üyelik diye biliriz.
  • 15-11-2019, 14:03:05
    #9
    eycreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mesela yaşadığım şehirde 90 TL ye 1 aylık kartlar var. 90 TL verip 1 ay ücret ödemeden istediğiniz otobüse binebiliyoruz. Abonman bu mu ? Hizmet anlaşması yani
    Aynen ben o anlamda biliyorum.