• 14-11-2019, 12:21:09
    #10
    Asli borca değil faize af çıkar o da çıkarsa ayrıca ödemediğin için e haciz ile karşı karşıya kalabilirsin, şunu söylemek daha doğru devletin ne alacağı ne de vereceği kalır 10 kuruş vereceği için bin lira harcama yapar yine de o 10 kuruşu sana verir
  • 14-11-2019, 12:23:31
    #11
    toplu asla ama asla ödeme.
    Örneğin 20 k tl borcun var diyelim Sonuçta peşinde taksitlide olsa aynı ücreti ödeyeceksin. bugün ödeyeceğin 1 k tl para bundan 1 yıl sonra muhtemelen 900 tl ye eşit olacak . sen şuanki 1 k tlyi altın dolar gibi yerlere yatırım yaparsan 1 sene sonra 1200 tl olarak geri alabilirsin. geri aldığında ödeyeceğin para 1000 tl ama artık 200 tl fazladan cebinde kalacak. Toplu ödeme yapma. Paranın 4 aylık taksidini ayır. kalanı altın dolar gibi yerlere yatır. daha sonra gerekli miktar kadarını bozdur ve taksit öde
  • 14-11-2019, 12:39:09
    #12
    Teşekkürler arkadaşlar tavsiyeleriniz için.
  • 14-11-2019, 12:49:07
    #13
    Üyeliği durduruldu
    E-hacizler başlamış kardeşim, gerçi senin borç vergi dairesine aktarılmadıysa şimdilik sorun yok. Af çıksa dahi ana para yerinde kalır, faizler silinir. İmkanın varsa tek seferde öde, yoksa taksit taksit öde, yarın birgün başına bela açılmasın.
  • 14-11-2019, 12:58:13
    #14
    benimde 21k borcum var 7 ay sonra başlayacak ödeme . Af için hiç umudum yok. bu nedenle size de umut vermek istemem . %99,99999 Af çıkmaz.
  • 14-11-2019, 13:52:30
    #15
    hepsi silinecek şekilde bir af çıkmaz çok zor sürekli dedikodusu döner ama o af anca faize çıkar benimde var ödemedim daha eğer durumunuz paranız varsa ödeyin
  • 14-11-2019, 14:26:54
    #16
    Af çıkmaz hocam sadece faize bazen yapılandırma vb şansı sunulur. Direk ödeyin bence
  • 14-11-2019, 14:46:49
    #17
    Şahsi görüşüm silinmesi mümkün değil.

    İlk defa trafik cezalarına bile evlere tebligat gitti, bu demek oluyor ki paraya ihtiyaç var. 150 lira için tebligat gidiyorsa 3-5-7-15-30 gibi kyk borçları silinmez, silinmeyecektir.

    Önceden yıllarca trafik cezanı ödeme kimse arkasını aramıyordu, sadece faiz işliyordu şimdi ise işler değişti. KYK borçları örneğin ödenmediği takdirde vergi dairesine aktarılıyor. Vergi borcu olarak görünmeye başlıyor. Devamında ise ödeme başlatmazsanız eğer e-hacize kadar gitmekte.

    Bu gibi borcu olup ödemeyi düşünenler mümkün mertebe tek hamlede değil de, taksit ile ay ay ödemelerini tavsiye ederim. Toplu ödemede herhangi bir indirim sağlamıyorlar.
  • 14-11-2019, 14:52:10
    #18
    Af gibi bir şey olma ihtimalini olası görmüyorum. Tek seferde ödeyin, kurtulun.