Şahsi görüşüm silinmesi mümkün değil.

İlk defa trafik cezalarına bile evlere tebligat gitti, bu demek oluyor ki paraya ihtiyaç var. 150 lira için tebligat gidiyorsa 3-5-7-15-30 gibi kyk borçları silinmez, silinmeyecektir.

Önceden yıllarca trafik cezanı ödeme kimse arkasını aramıyordu, sadece faiz işliyordu şimdi ise işler değişti. KYK borçları örneğin ödenmediği takdirde vergi dairesine aktarılıyor. Vergi borcu olarak görünmeye başlıyor. Devamında ise ödeme başlatmazsanız eğer e-hacize kadar gitmekte.

Bu gibi borcu olup ödemeyi düşünenler mümkün mertebe tek hamlede değil de, taksit ile ay ay ödemelerini tavsiye ederim. Toplu ödemede herhangi bir indirim sağlamıyorlar.