Arkadaşlar bu araç sizce ne kadar toplanır airbagler hariç onları ben tamir edicem küçüklüğümden beri çok isterim bunlardan bitane
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...4869845/detay/
Bu araç ne kadar para yer ?
8
●248
- 12-11-2019, 22:39:02Hasarlı araç alırken makyajlanmış (hasarı ile oynanmış) araç almanızı tavsiye etmem. Neresinden ne çıkacağı hiç belli olmuyor.
- 12-11-2019, 22:39:46Maksimum 10 liraya toplanır.Serdenci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-11-2019, 22:56:36zaten araç tavan dahil patlamış kaça patlar kısmını atlamış.
rijitliği gitmiştir bu arabanın 100 le gidersin zarıl zarıl titrer yolda gezer kısacası iflah olmaz bu araba.
daha iyi modeller alabilirsin - 12-11-2019, 23:02:11Hocam şu kadar diyelim, 5 bin yesin kurtulsun diyecek bile olsak, bu aracı alma. Bu işi yapanlar, parçada sorun olmayan sanayi adamları var. O tür insanlar alsınlar.
Sırf gençlik hayalim vs. diyerek hata yaparsınız. Bazen göze perde iner, perdeyi biri çekmezse olay şemsiye hikayesine bağlanır...
Önerim, bu aracı almayın. 33 bin bütçe varsa zaten, vergisi 300-500 - trafik sigortası 1000 tl den aşağı değil, kasko yok sayalım, 200-300 civarı da muayeneleri, noter ve ekspertizler de 300 civarı tutsa, bunları max bütçeden inmeniz gerek.
Ben olsam 1 yıl daha beklerim kenara atıp, gerekirse son kalan 3-5 bini faizine rağmen çeker alırdım, gözümü bu konuda karartırdım. Ama bu aracı asla almazdım.