Hocam şu kadar diyelim, 5 bin yesin kurtulsun diyecek bile olsak, bu aracı alma. Bu işi yapanlar, parçada sorun olmayan sanayi adamları var. O tür insanlar alsınlar.
Sırf gençlik hayalim vs. diyerek hata yaparsınız. Bazen göze perde iner, perdeyi biri çekmezse olay şemsiye hikayesine bağlanır...

Önerim, bu aracı almayın. 33 bin bütçe varsa zaten, vergisi 300-500 - trafik sigortası 1000 tl den aşağı değil, kasko yok sayalım, 200-300 civarı da muayeneleri, noter ve ekspertizler de 300 civarı tutsa, bunları max bütçeden inmeniz gerek.
Ben olsam 1 yıl daha beklerim kenara atıp, gerekirse son kalan 3-5 bini faizine rağmen çeker alırdım, gözümü bu konuda karartırdım. Ama bu aracı asla almazdım.