• 09-11-2019, 05:05:55
    #1
    🔶 Stripe - Paypal 🔶
    Selamlar

    Dostum Tomris 9 ayını doldurdu. Bu sabah kanama ile kızgınlık başladı. Erkek köpeklere yaklaştırmamak dışında ne yapmamız iyi olur? Sanırım biraz ağrısı da var. Tecrübeli arkadaşların fikirlerine açığım.

  • 09-11-2019, 06:13:59
    #2
    hocam dişi köpeklerde kızgınlık dönemi, adet vs. büyük sorundur. aynı zamanda çiftleştirmediğiniz için yalancı gebelik denen olgu da gelişebilir.

    bizim köpeğimiz kızgınlık zamanlarında sürekli inlerdi, rahatsız hareketler içine girerdi, evdeki oyuncakları bebeği gibi adledip yattığı yerde korumaya çalışırdı. memeleri şişerdi, yalancı gebelik olduğundan yüzü gözü şişerdi hayvanın öyle söyleyim. kanamaları vs. ayrı bir konu tabii.

    çok çok büyük rahatsızlık eğer köpek "çiftleştirilmeyecekse" kesinlikle kısırlaştırılmalı. yani ameliyat edilmeli.

    biz bunu yaptırdık ve köpek oldukça rahatladı. tabii ameliyat sebebi ile bir süre sıkıntı çekti ama şimdi çok rahat.

    aynı zamanda bu işlemle birlikte köpeklerde oldukça sık rastlanan rahim kanseri, yumurtalık kanseri tarzı kanserlerin de çıkma ihtimali direkt yok oluyor.
  • 09-11-2019, 07:02:23
    #3
    🔶 Stripe - Paypal 🔶
    Gwindor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam dişi köpeklerde kızgınlık dönemi, adet vs. büyük sorundur. aynı zamanda çiftleştirmediğiniz için yalancı gebelik denen olgu da gelişebilir.

    bizim köpeğimiz kızgınlık zamanlarında sürekli inlerdi, rahatsız hareketler içine girerdi, evdeki oyuncakları bebeği gibi adledip yattığı yerde korumaya çalışırdı. memeleri şişerdi, yalancı gebelik olduğundan yüzü gözü şişerdi hayvanın öyle söyleyim. kanamaları vs. ayrı bir konu tabii.

    çok çok büyük rahatsızlık eğer köpek "çiftleştirilmeyecekse" kesinlikle kısırlaştırılmalı. yani ameliyat edilmeli.

    biz bunu yaptırdık ve köpek oldukça rahatladı. tabii ameliyat sebebi ile bir süre sıkıntı çekti ama şimdi çok rahat.

    aynı zamanda bu işlemle birlikte köpeklerde oldukça sık rastlanan rahim kanseri, yumurtalık kanseri tarzı kanserlerin de çıkma ihtimali direkt yok oluyor.
    Hocam ilk kızgınlığı. Memeler ve vajina şişti kızardı. İkinci kızgınlık gelmeden kısırlaştırmayı düşünüyorum.
  • 09-11-2019, 08:05:22
    #4
    kızgınken kısırlaştırılmaz
  • 09-11-2019, 17:35:14
    #5
    BilalBayar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ilk kızgınlığı. Memeler ve vajina şişti kızardı. İkinci kızgınlık gelmeden kısırlaştırmayı düşünüyorum.
    tabii hocam bu kızgınlık dönemi bitsin, köpek normalleşsin kendine gelsin yaptırın gitsin hocam. hem siz rahatlayacaksınız hem hayvan rahatlayacak.
  • 09-11-2019, 17:38:03
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Aşıları var kızgınlıgını geçirmek için veterinere danışın oda ne kadar sağlıklı tartışılır tabi hocam artık 2 ayda bir kızına gelir o.