Selamlar

Dostum Tomris 9 ayını doldurdu. Bu sabah kanama ile kızgınlık başladı. Erkek köpeklere yaklaştırmamak dışında ne yapmamız iyi olur? Sanırım biraz ağrısı da var. Tecrübeli arkadaşların fikirlerine açığım.