• 07-11-2019, 01:55:16
    #1
    Platin üye
    öncelikle herkese iyi geceler. iphone 6 kullanıcısıyım, ekranım kırıldığı için yeni bir telefon arayışına girdim. çeşitli sebeplerle artık android kullanmak istiyorum ve araştırmalarım sonucunda galaxy a10s'i beğendim almayı düşünüyorum. aranızda kullanan varsa, deneyimlerini kamera kalitesini vs paylaşabilir mi?
  • 26-11-2019, 14:25:50
    #2
    A10S çok düşük bir model M30S modelini öneririm pil, kamera, işlemci vs çok çok iyi ve 2699₺ olan samsung tr fiyatı efsane cuma kampanyası ile HB de 1999₺ şu an. Çok iyi fırsat ben aldım tavsiye ederim.