öncelikle herkese iyi geceler. iphone 6 kullanıcısıyım, ekranım kırıldığı için yeni bir telefon arayışına girdim. çeşitli sebeplerle artık android kullanmak istiyorum ve araştırmalarım sonucunda galaxy a10s'i beğendim almayı düşünüyorum. aranızda kullanan varsa, deneyimlerini kamera kalitesini vs paylaşabilir mi?