• 28-10-2019, 02:41:25
    #1
    Arkadaşlar merhaba,
    bir ürün var ve alıp evde kurmak istiyorum ama evdeki elektrik bu ürünü kaldırabilir mi ? ne gibi önlemler alabilirim ? ne yapabilirim ?

    Ürünün Özelliği;
    Voltaj : 220V 50Hz
    Güç : 1200 W
    • RadloF
    RadloF bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 28-10-2019, 02:46:28
    #2
    Üyeliği durduruldu
    ürün ne ismi varsa link gorsel atarsanız daha iyi yardımcı olurlar
  • 28-10-2019, 02:49:28
    #3
    kullanabilirsin tr şartlarına uygun

    220-240v 50hz

    1200w
    yaklaşık 5,5 amperdir.

    7/24 kullanımda ortalama 450-500 tl fatura gelir
  • 28-10-2019, 02:55:35
    #4
    elektrikli supurge den biraz daha az harcayan aletten bahsediyorsunuz her turlu kaldirir
  • 28-10-2019, 02:55:42
    #5
    Kaldırır hocam problem olmaz.
  • 28-10-2019, 02:56:05
    #6
    1200w korkuttu sizi
    Galiba ama sorun yok




    220-240v evinizde kullanabilirsiniz.
  • 28-10-2019, 02:59:13
    #7
    irfancoban adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaldırır hocam problem olmaz.
    cnazade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1200w korkuttu sizi
    Galiba ama sorun yok




    220-240v evinizde kullanabilirsiniz.

    asiminnesli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    elektrikli supurge den biraz daha az harcayan aletten bahsediyorsunuz her turlu kaldirir
    Dostlarım ürünü mesaj ile gönderiyorum gene teyit için.



    hostcuturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ürün ne ismi varsa link gorsel atarsanız daha iyi yardımcı olurlar
    hocam ürün evde kurulacak bir ürün değil ama atıyorum size

    RadloF adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kullanabilirsin tr şartlarına uygun

    220-240v 50hz

    1200w
    yaklaşık 5,5 amperdir.

    7/24 kullanımda ortalama 450-500 tl fatura gelir
    ürünü mesaj atıyorum genede.
  • 28-10-2019, 09:34:26
    #8
    1200 w bir ısıtıcı https://www.hepsiburada.com/ufo-inox...i-pm-evufo2055
    herhangi bir problem olmaz
  • 28-10-2019, 09:41:01
    #9
    Kaldırır hocam sıkıntı yok. Sadece ara kablo kullanırsanız çok ince kablolar kullanmayın ısınır. Prizde sıva altı kablolar kalın bakırdır.
    Dün akşama kadar bu kablolarla uğraştım, 2 saat sonra bir hat daha çekeceğim. Sıkıntı yok, sadece faturaya yansıyan bir durum.