Kaldırır hocam sıkıntı yok. Sadece ara kablo kullanırsanız çok ince kablolar kullanmayın ısınır. Prizde sıva altı kablolar kalın bakırdır.
Dün akşama kadar bu kablolarla uğraştım, 2 saat sonra bir hat daha çekeceğim. Sıkıntı yok, sadece faturaya yansıyan bir durum.