Elektrik'den Anlayan Var Mı? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Elektrik'den Anlayan Var Mı?
10
●
279
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Elektrik'den Anlayan Var Mı?
1
2
28-10-2019, 10:00:14
#10
bilgicinitr
Hocam aksam saat 10 dan sonra kullanirsan elektrik faturan az gelir.
28-10-2019, 10:09:56
#11
F.Gungor
Fön makinaları bile 2500w civarında. Ona göre düşünün hiç sorun olmaz.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler