• 20-10-2019, 13:27:05
    #1
    alım yapıldı.
  • 20-10-2019, 13:42:42
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Jenaratör firmalarını arayarak ücretsiz olarak marketinize gelip elektirik kesintisi sonrası çalışacak cihazları ölçüp size uygun jenaratörü bildirebilirler.Bu şekilde daha sağlıklı bir karara varırsınız hocam.
  • 20-10-2019, 13:48:01
    #3
    dizel daha sağlıklı olur
    dolabların kaç w oldukları önemli
    tahmini olarak 8kwlık jeneratör işinizi rahatlıkla görecektir.
    https://m.n11.com/aksa-aap-8000-de-3-trifaze-marsli-8-kva-dizel-jenerator-P41531042

    aksa gibi kaliteli olmasında fayda var aksi takdirde elektirik bir.düşük bir yüksek gelecektir buda cihazlara zarar verir.
    benzinlilerin en büyük dezavantajı uzun vadede kullnılsada kullanılmasada kalbilatör gibi kısımları arıza yapabilir. yakıt olarakda dizelden çok yakar. bunlar benim tecrübem belkidaha iyi bilen arkadaşlar vardır. n11 deki.ürün göstermek amaçlı idi satıcı değilim
  • 20-10-2019, 13:49:38
    #4
    GokturkNetwork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Jenaratör firmalarını arayarak ücretsiz olarak marketinize gelip elektirik kesintisi sonrası çalışacak cihazları ölçüp size uygun jenaratörü bildirebilirler.Bu şekilde daha sağlıklı bir karara varırsınız hocam.
    Teşekkür ederim sagolun . Salı günü Aksa Jenaratör ile görüşmem var zaten. Bunun öncesinde forumdaki arkadaşların önerdiği cihazlar varmı öğrenmek istedim.
  • 20-10-2019, 14:01:27
    #5
    Güç kaynağı da düşünebilirsiniz.