dizel daha sağlıklı olur
dolabların kaç w oldukları önemli
tahmini olarak 8kwlık jeneratör işinizi rahatlıkla görecektir.
https://m.n11.com/aksa-aap-8000-de-3-trifaze-marsli-8-kva-dizel-jenerator-P41531042
aksa gibi kaliteli olmasında fayda var aksi takdirde elektirik bir.düşük bir yüksek gelecektir buda cihazlara zarar verir.
benzinlilerin en büyük dezavantajı uzun vadede kullnılsada kullanılmasada kalbilatör gibi kısımları arıza yapabilir. yakıt olarakda dizelden çok yakar. bunlar benim tecrübem belkidaha iyi bilen arkadaşlar vardır. n11 deki.ürün göstermek amaçlı idi satıcı değilim