Bağkur Borcu ve Hastane
18
●713
- 17-10-2019, 03:40:351,5 yıldır bağkurluyum ve bugüne kadar ödemedim. Bu yıl içerisinde her hastaneye gittiğimde 52 lira ödüyordum lakin sonradan yasa mı çıktı af mı çıktı bilmiyorum daha bugün hastaneye gittim ve 6 TL ödedim. Neden fiyat düştü diye sorduğumda da bu yıl sonuna kadar böyle dedi görevli.
- 17-10-2019, 03:46:55Bildiğim kadarıyla Tayyip Erdoğan bir ara yıl sonuna kadar bağkurlular ödeme yapmasa bile sağlıktan yararlanacak demişti belki o yüzden düşmüştürArinars adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-10-2019, 06:20:06Aynı şekilde eşim için 6 TL ödedim. Doktor MR istedi ona ücret ödemedim hatta.WebxGroup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-10-2019, 18:34:21MahmutCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ankarda 7 Tl 10 Gün içersinde Gidersen Ücretsiz