• 17-10-2019, 03:16:58
    #10
    Hacı gidip yeşil kart çıkart dogudakiler gibi beleşe tedavi olursun 😂
  • 17-10-2019, 03:40:35
    #11
    Platin üye
    1,5 yıldır bağkurluyum ve bugüne kadar ödemedim. Bu yıl içerisinde her hastaneye gittiğimde 52 lira ödüyordum lakin sonradan yasa mı çıktı af mı çıktı bilmiyorum daha bugün hastaneye gittim ve 6 TL ödedim. Neden fiyat düştü diye sorduğumda da bu yıl sonuna kadar böyle dedi görevli.
  • 17-10-2019, 03:46:55
    #12
    Arinars adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1,5 yıldır bağkurluyum ve bugüne kadar ödemedim. Bu yıl içerisinde her hastaneye gittiğimde 52 lira ödüyordum lakin sonradan yasa mı çıktı af mı çıktı bilmiyorum daha bugün hastaneye gittim ve 6 TL ödedim. Neden fiyat düştü diye sorduğumda da bu yıl sonuna kadar böyle dedi görevli.
    Bildiğim kadarıyla Tayyip Erdoğan bir ara yıl sonuna kadar bağkurlular ödeme yapmasa bile sağlıktan yararlanacak demişti belki o yüzden düşmüştür
  • 17-10-2019, 04:19:15
    #13
    GT7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    6 tl dir ücret, kan tahlili 2,3 tl civarı.
  • 17-10-2019, 06:02:51
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bu yıl sonuna kadar ücretsiz diye biliyorum
  • 17-10-2019, 06:20:06
    #15
    WebxGroup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçenlerde ödedim 6 Tl
    Aynı şekilde eşim için 6 TL ödedim. Doktor MR istedi ona ücret ödemedim hatta.
  • 17-10-2019, 07:03:39
    #16
    Af falan çıkacakmı acaba. Bende alacağım var diye gittim 9 ay borç çıkardılar.
  • 17-10-2019, 11:07:25
    #17
    Ben de 6 tl ödedim. İlaç alacağım zaman eczane borcunuz var ödemeniz lazım dediler. Mecbur normal aldım.
  • 17-10-2019, 18:34:21
    #18
    MahmutCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, bağkur borcu ödemeyen arkadaşlar devlet hastanesinde ne kadar muayene ücreti ödüyor?

    Ankarda 7 Tl 10 Gün içersinde Gidersen Ücretsiz