Arinars adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1,5 yıldır bağkurluyum ve bugüne kadar ödemedim. Bu yıl içerisinde her hastaneye gittiğimde 52 lira ödüyordum lakin sonradan yasa mı çıktı af mı çıktı bilmiyorum daha bugün hastaneye gittim ve 6 TL ödedim. Neden fiyat düştü diye sorduğumda da bu yıl sonuna kadar böyle dedi görevli.
Bildiğim kadarıyla Tayyip Erdoğan bir ara yıl sonuna kadar bağkurlular ödeme yapmasa bile sağlıktan yararlanacak demişti belki o yüzden düşmüştür