1,5 yıldır bağkurluyum ve bugüne kadar ödemedim. Bu yıl içerisinde her hastaneye gittiğimde 52 lira ödüyordum lakin sonradan yasa mı çıktı af mı çıktı bilmiyorum daha bugün hastaneye gittim ve 6 TL ödedim. Neden fiyat düştü diye sorduğumda da bu yıl sonuna kadar böyle dedi görevli.
Bildiğim kadarıyla Tayyip Erdoğan bir ara yıl sonuna kadar bağkurlular ödeme yapmasa bile sağlıktan yararlanacak demişti belki o yüzden düşmüştür