Merhaba savcılığa dilekçe vereceğim internette bu şekilde örnek buldum ben normal dilekçe yazar gibi, CUMHURİYET BAŞSAVCILIĞINA şeklinde yazıp durumu anlatıp sağ alta isim soyisim tc imza atsam yeterli olur mu?
Yukarıya bulunduğun il veya ilçenin Cumhuriyet başsavcılığı'nı yaz alt kısıma isim soyisim, TC ve iletişim bilgilerini yaz. Olayı kısaca anlat en alta imzanı at yeterli hocam.
Talebinizi açık bir dille yazın, meydana gelen suçun tarihini, yerini ve zamanını, nasıl meydana geldiğini mutlaka açıkça belirtin. Yukarıda ki formata uygun şekilde dediklerime yapabilirsiniz