Merhaba savcılığa dilekçe vereceğim internette bu şekilde örnek buldum ben normal dilekçe yazar gibi, CUMHURİYET BAŞSAVCILIĞINA şeklinde yazıp durumu anlatıp sağ alta isim soyisim tc imza atsam yeterli olur mu?

böyle mi yapmam lazım benimde ? ;