• 15-10-2019, 14:26:11
    #1
    Merhaba arkadaşlar bir ismi tescillemek istiyorum. Biraz araştırdım yaklasik onden 500 tl daha sonra onaylanirsa 1.200 tl ödemem gerekiyormuş. Daha sonra e devlet üzerinden yapilabildigini fark ettim 205 tl ile burasi biraz karışık ama umarım yanlış yapmam. Peki ya e devletten başvuru onaylanirsa ek olarak kaç para daha odemem gerek onu bulamadım.
    Tecrübeli arkadaslar bilgilendirirse sevinirim.
  • 15-10-2019, 14:35:26
    #2
    Forumda @WebxGroup; sanırım bu işi yapıyordu umarım doğru kişiyi etiketlemişimdir. Fiyatı da baya iyi
  • 15-10-2019, 14:38:26
    #3
    Merhaba,
    Mobil imza veya e-devlet üzerinden 205 TL ödeme yaparak marka başvurusu yapabiliyorsun.
    Marka başvuru işlemlerini adım adım tamamladıktan sonra marka incelemeye alınıyor. Yaklaşık bir yıl sonra (herhangi bir itiraz gelmezse) 550 TL tescil ücreti ödüyorsun. Bu 10 yıllık marka koruma hakkı ücreti.
    Başvuruyu yaptığın andan itibaren marka koruma altına alınır. Önyazı ile com.tr başvurularını da aynı gün yapabiliyorsun.
  • 15-10-2019, 14:40:21
    #4
    Gri.net öneririm. Forumda da konuları mevcut, biz kendileriyle çalıştık

    Edit:
    https://www.r10.net/domain-genel/172...caligiyla.html
  • 15-10-2019, 14:42:11
    #5
    Ben de takipteyim.Bulursam hemen işlemleri başlatacağım.
  • 15-10-2019, 14:48:56
    #6
    quattrosuv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,
    Mobil imza veya e-devlet üzerinden 205 TL ödeme yaparak marka başvurusu yapabiliyorsun.
    Marka başvuru işlemlerini adım adım tamamladıktan sonra marka incelemeye alınıyor. Yaklaşık bir yıl sonra (herhangi bir itiraz gelmezse) 550 TL tescil ücreti ödüyorsun. Bu 10 yıllık marka koruma hakkı ücreti.
    Başvuruyu yaptığın andan itibaren marka koruma altına alınır. Önyazı ile com.tr başvurularını da aynı gün yapabiliyorsun.
    Teşekkür ederim hocam. Bugun yapmaya calisacam ama şöyle bir sey sormak istiyorum. Misal aeb .com benim sitem ben basvuru yaparken aeb diye mi yapmaliyim yoksa aeb.com diye mi ?
    Birde şekil yazıyor onun manasi nedir acaba
  • 15-10-2019, 14:54:44
    #7
    Yazı: Marka adı
    Şekil: Marka Logosu
    tekrar işlem yapmamak adına yazı + şekil olarak kaydetmeni tavsiye ederim.

    Marka isminde domain uzantısı kullanmana gerek yok. Marka başvurunu "AEB" olarak yapman yeterli olur.
  • 15-10-2019, 15:04:59
    #8
    Kurumsal PLUS
    VektorMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumda @WebxGroup; sanırım bu işi yapıyordu umarım doğru kişiyi etiketlemişimdir. Fiyatı da baya iyi
    Etiket için teşekkür ederim

    turkeylegend adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar bir ismi tescillemek istiyorum. Biraz araştırdım yaklasik onden 500 tl daha sonra onaylanirsa 1.200 tl ödemem gerekiyormuş. Daha sonra e devlet üzerinden yapilabildigini fark ettim 205 tl ile burasi biraz karışık ama umarım yanlış yapmam. Peki ya e devletten başvuru onaylanirsa ek olarak kaç para daha odemem gerek onu bulamadım.
    Tecrübeli arkadaslar bilgilendirirse sevinirim.
    wa.me/905304772572 - WhatsApp tan yazabilir misiniz ? Uygun fiyata yardımcı olalım sizlere. Ödeyeceğiniz ücretlere yakın uzman destek alabilirsiniz.

    Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de takipteyim.Bulursam hemen işlemleri başlatacağım.
    Tel: 0530 477 25 72
    Whatsapp: wa.me/905304772572

    Gün içerisinde tüm işlemeleriniz tamamlanır ve com.tr ücretsiz teslim edilir.
  • 15-10-2019, 15:13:53
    #9
    Webx arkadaşımızla Whatsapp'tan iletişime geçtim.