• 14-10-2019, 15:03:11
    #10
    laptobunu 4 yıldan beri kullandığın için bıktıysan ben ne yapayım, 12 senedir format atmadım, 15 senedir kullanıyorum, daha taş gibi.
  • 14-10-2019, 15:03:27
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar hepinize çok teşekkür ediyorum. Lol cs falan bu bilgisayar için bebek oyuncağı GTA 5'i ekran kartından dolayı biraz kasarak açıyor ama bu pc ile 100 saate yakın steamda oynamışlığım var. Medium ayarlarda biraz kazsada oynanıyor. Anladığım kadarı ile letgodan 1800 gibi bir rakama bakımı falan yapılıp satılır. Doğru düşünüyorsam beğenmenizi rica ediyorum. Gene fikirleri olan varsa paylaşmasını rica ediyorum.



    ASametYildirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3. Nesil işlemcisi bulunmakta, ayrıca SSD bulunmaması büyük bir eksik. Ram güzel fakat ekran kartının da günümüze göre düşük kaldığını düşünmekteyim. Ayrıca bilgisayarın markasını yazmaman da beni düşündürdü. Ben bu bilgisayarın 2.000tl civarında alıcı bulabileceğine düşünüyorum.
    Hocam resimde gözüküyor diye eklemedim. HP Cov57ea modeli.



    ASametYildirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3. Nesil işlemcisi bulunmakta, ayrıca SSD bulunmaması büyük bir eksik. Ram güzel fakat ekran kartının da günümüze göre düşük kaldığını düşünmekteyim. Ayrıca bilgisayarın markasını yazmaman da beni düşündürdü. Ben bu bilgisayarın 2.000tl civarında alıcı bulabileceğine düşünüyorum.
    Hocam resimde gözüküyor diye eklemedim. HP Cov57ea modeli.