Arkadaşlar hepinize çok teşekkür ediyorum. Lol cs falan bu bilgisayar için bebek oyuncağı

GTA 5'i ekran kartından dolayı biraz kasarak açıyor ama bu pc ile 100 saate yakın steamda oynamışlığım var. Medium ayarlarda biraz kazsada oynanıyor. Anladığım kadarı ile letgodan 1800 gibi bir rakama bakımı falan yapılıp satılır. Doğru düşünüyorsam beğenmenizi rica ediyorum. Gene fikirleri olan varsa paylaşmasını rica ediyorum.
3. Nesil işlemcisi bulunmakta, ayrıca SSD bulunmaması büyük bir eksik. Ram güzel fakat ekran kartının da günümüze göre düşük kaldığını düşünmekteyim. Ayrıca bilgisayarın markasını yazmaman da beni düşündürdü. Ben bu bilgisayarın 2.000tl civarında alıcı bulabileceğine düşünüyorum.
Hocam resimde gözüküyor diye eklemedim. HP Cov57ea modeli.
3. Nesil işlemcisi bulunmakta, ayrıca SSD bulunmaması büyük bir eksik. Ram güzel fakat ekran kartının da günümüze göre düşük kaldığını düşünmekteyim. Ayrıca bilgisayarın markasını yazmaman da beni düşündürdü. Ben bu bilgisayarın 2.000tl civarında alıcı bulabileceğine düşünüyorum.
Hocam resimde gözüküyor diye eklemedim. HP Cov57ea modeli.