• 10-10-2019, 18:03:56
    #10
    Bilinki herkes aynı şeyi diyorsa ya hiç bir şey olmaz ya da tam tersi olur. Öyle 7-8 olur diyenlerin gazına gelmeyin derim.
  • 10-10-2019, 18:08:51
    #11
    yükselecek maalesef.
  • 10-10-2019, 18:13:45
    #12
    Felaket tellallarına gün doğar, o kesin.
  • 10-10-2019, 18:17:51
    #13
    altın alın kafanız rahat olsun. her türü kar ettirir asla düşmez.

    gramı 284 lira şuan ocakta 320 lira en az.


    ayrıca dolar ya da altının artma beklentisi operasyonla alakalı değil ülke ekonomisinin iyi yönetilmemesinden kaynaklı. yabancı yatırımcı biliyor enflasyonun falan söylendiği gibi olmadığını daha düne kadar merkez bankası bağımsızdı artık orayı da aldılar adamlarını ooturttular kendileri çalıp kendileir oynayacak ama dışardan oyuncu pek gelmeyecek. bu şartlarda da ne kadar iyi olur o da meçhul.
  • 10-10-2019, 18:18:36
    #14
    Çokta birşey olmaz bu operasyon aylardır yapılan toplantılar sonucunda yapıldı amerika binlerce tır silah verdiği bir yerden çekildiyse çok fazla tantana yapmaz sadece alışkanlıklarından ve gurularından dolayı arada boş konuşuyor eğer böyle birşey yapacak olsaydı operasyondan önce engellemek için yapardı.
  • 10-10-2019, 20:36:59
    #15
    Üyeliği durduruldu
    dolar zaten şuanda en yüksek seviyesinde ufak tefek yükselme ve düşüşler olur.
    Dahada yükselişlere türkiye müdahele edecektir çünkü daha yükseğini ülke kaldırmaz.
  • 11-10-2019, 11:53:48
    #16
    saglamkazanc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilinki herkes aynı şeyi diyorsa ya hiç bir şey olmaz ya da tam tersi olur. Öyle 7-8 olur diyenlerin gazına gelmeyin derim.
    Ortada bir söylenti varsa tam tersi olur haklısın ama doların gerçek fiyatı çok daha yükseklerde bunu herkes biliyor. MB elinden geldiği kadar doları baskılıyor, bu ülkede olmazlar oluyor, kaç baz faiz indirdiler aynı anda doları sabit tutmayı başardılar. Şuan bu yapılanlar bir şeyi geciktirmektir, bunun sonunda bir anda patlayacak bu dolar. Uzun uzun açıklama gereği duymadım ama zaten herkes her şeyin farkındadır. Uzun vadede paranın değerini korumak için dolar uygun bir yatırım aracı bence. Yinede yatırım tavsiyesi değildir.
  • 11-10-2019, 11:58:29
    #17
    5,73 ve 5.88 seviyelerinde alım yaptım. Bence 6.25 seviyelerini zorlayacak.

    Yatırım tavsiyesi değildir.
  • 11-10-2019, 13:51:59
    #18
    doların uzun süreli düştüğünü görülmüş bir şeymi zaten artacak ama ne kadar kar etmeyi düşünüyorsun
    şimdi 5.87 den alayım 7 den satayım dersen siyasi bir olayı beklemen gerekir

    yatırım tavsiyesi kesinlikle değildir çok biliyor olsam burada işim ne maldivlerde yatımda olurdum.