saglamkazanc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bilinki herkes aynı şeyi diyorsa ya hiç bir şey olmaz ya da tam tersi olur. Öyle 7-8 olur diyenlerin gazına gelmeyin derim.
Ortada bir söylenti varsa tam tersi olur haklısın ama doların gerçek fiyatı çok daha yükseklerde bunu herkes biliyor. MB elinden geldiği kadar doları baskılıyor, bu ülkede olmazlar oluyor, kaç baz faiz indirdiler aynı anda doları sabit tutmayı başardılar. Şuan bu yapılanlar bir şeyi geciktirmektir, bunun sonunda bir anda patlayacak bu dolar. Uzun uzun açıklama gereği duymadım ama zaten herkes her şeyin farkındadır. Uzun vadede paranın değerini korumak için dolar uygun bir yatırım aracı bence. Yinede yatırım tavsiyesi değildir.