• 26-09-2019, 15:36:38
    #1
    Kütahya'da telefon görüşmesi sırasında hat koptu. Hala telefonum çekmiyor büyük ihtimalle İstanbul depremi ile alakalı, benzer sorunu yaşayan var mı ?

    Gece 2'de gelen edit: Allah belalarını versin
  • 26-09-2019, 15:37:46
    #2
    Deprem sebebiyle kesildi.
  • 26-09-2019, 15:39:08
    #3
    Konya'da an itibariyle Türk Telekom çekmiyor.
  • 26-09-2019, 15:40:29
    #4
    Türkiyenin heryerinde çekim sıkıntısı var, aralıklarla gidip geliyor,operatör şirketlerinin bu kadar zayıf bir alt yapısı oldugunu bilmiyordum.
  • 26-09-2019, 15:41:42
    #5
    🌠AlanadiSepeti.com 🛒
    Türktelekom mobilde problem var sabit internet veya diğer hatlarda sıkıntı yok
  • 26-09-2019, 15:41:58
    #6
    Çöktü kardeşim çöktü... Bunların teknolojilerine, altyapısına vs vs vs tüküreyim... Üç sokak ötedeki insanı arayamıyorum.... Niye "mobil ağ kullanılamıyor" daha çok yazarım da..... Neyse
  • 26-09-2019, 15:49:04
    #7
    İstanbul'da deprem oldu Elazığ'da telefon çekmiyor ne saçmalık
  • 26-09-2019, 15:58:37
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Şuan Burda da iptal lanet olsun
  • 26-09-2019, 16:00:48
    #9
    Angarayi da yazın listeye.