Çöktü kardeşim çöktü... Bunların teknolojilerine, altyapısına vs vs vs tüküreyim... Üç sokak ötedeki insanı arayamıyorum.... Niye "mobil ağ kullanılamıyor" daha çok yazarım da..... Neyse