xxx786 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bir sorum var cevabını bulamadım
15
●5.201
- 24-09-2019, 00:47:58Hayır hocam,bir oyunda sorulmuş bu soru arkadaşım oynuyordu cevap bulamadık. Merak ettiğim için yazdım. O ödevde ki konu benim değil.
- 24-09-2019, 00:53:04Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Hiç kimse zamiri ayrı yazılır, bitişik değil. İnternet ortamında insanların nasıl yazdığına karışmaya doyamıyorsunuz. Yahu internet üzerindesin üstelik ikili iletişimin etkin olduğu forum alanındasın. Bırak insanlar normal ikili ilişkilerinde olduğu gibi konuşma diliyle yazsınlar, sanane. Sanki seo uyumlu, imla kurallarına bağlı makale yazıyoruz her birimiz...cotlus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-09-2019, 00:54:51Evet araştırınca fark ettim ben de. Güzel ama çok kafa yoran bir şey.karakilic288 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-09-2019, 00:58:59Gezegen olarak düşündüm ilk başta hocam ama maalesef o da değil.xxx786 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-09-2019, 01:50:33Yaptığım yazım hatasını düzelttiğiniz için teşekkür ederim. Kendinizce "atak" olarak gördüğünüz bu tavır beni mutlu etti açıkçası. Hatalarımı düzeltmek için doğan fırsatlar işime gelir. Fakat, kendi telefonum değişim sürecinde olduğu için, yerine verilen cihazdaki "otomatik düzeltme" kurbanı olduğumu belirtmek isterim. Umarım bu, hevesinizi kursağınızda bırakmamıştır.hibravez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ayrıca, yazdıklarımı tekrar okumanızı tavsiye edeceğim. Yazdıklarımın hiçbir yerinde, "imlâ kurallarına uyalım" gibi bir ibare yok. Yeterli teknoloji ve "konuşma" yetisine sahip isek, en azından cümle kurmayı başarmak durumunda olduğumuzu düşünüyorum.
Eleştirim ilk girdide yer alan ne idüğü belirsiz metin içindi. Bu metin söz konusu üyeye ait değilse (ki yanlış anlaşılma için üzgünüm), üzerine alınması gereken hiçbir husus yok.
İnsanların şivesi farklı olabilir, dili farklı olabilir, sağlık problemleri olabilir; elbette bunlara eleştiri getirmek kimsenin haddine değildir. Ama! İlk girdideki metni yine görsem, yine aynı tepkiyi veririm.
Tanımadan ve anlamadan vardığınız kanılara özen göstermenizi tavsiye ediyorum.
Belli ki ne demek istediğimi anlamamışsınız. Acizane anlatmaya çalıştım.
Bunun bir tartışmaya dönmemesi amacıyla, uzatılmamasını rica ediyorum. Başlık sahibi, yazdığım gibi normal bir şekilde tepki vermiş olsa idi, ona da gereken açıklamayı yapardım.
Konuyu meşgul ettiğim için üzgünüm.
İyi akşamlar.
"Neptün'ün bilinen 14 uydusu vardır. Bunların içinde açık farkla en büyüğü; William Lassell tarafından, Neptün'ün keşfinden sadece 17 gün sonra gözlenen, Neptün etrafında dönen toplam kütlenin %99.5'ini oluşturan, ve ayrıca küresel şekle sahip olabilecek kadar kütleye sahip tek gök cismi olan, Triton'dur."karakilic288 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Böyle bir yanıt verilmiş. Belki aradığını cevap budur. - 24-09-2019, 02:27:14Ne atağı hoca? Beslenmene dikkat et, vitaminleri eksiltmecotlus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kesin telefon yüzünden olmuştur. Otomatik düzeltmiştir, bazen oluyor öyle
Normalde gram umursamam kim ne yazım yanlışı yapmış kim imlâ hatası yapmış banane, türkçe öğretmenleri değilim dolayısıyla türkçe sınavında da değiliz. Ama sen gereksiz yere polemik çıkarıyorsun, internet ortamında, hızın yüksek önem arzettiği mecrada kusursuz türkçe arıyorsun ve bunu da kendin hatalar yaparak belirtiyorsun. O zaman herkes yazdığı şeyi 50 kere okusun hata var mı diye, anlık yazışmalar 10 dakikada, yarım saatte gerçekleşsin. Bırakın duyar kasmayı, sokağa çıkıp cumhuriyetin ilanını sorsan 10 kişiden 7si bilemez. neyse konu uzamasın sana bol şans bu konuda
- 24-09-2019, 02:32:56Üyeliği durduruldu@cotlus;
Keşke başkalarına birşey söylemeden önce kurduğunuz cümleye baksanız.
Okuduğunuzu anlama konusunda desteğe ihtiyacınız var anladığım kadarı ile.
Böyle bir cümle yapısı yok. Doğrusu aşağıdaki gibi olacak.
Anladığım kadarı ile okuduğunuzu anlama konusunda desteğe ihtiyacınız var.
Bağlaç ile cümle bitmez.
Kesin telefon yüzünden olmuştur. Otomatik düzeltmiştir, bazen oluyor öyle