cotlus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Okuduğunuzu anlama konusunda desteğe ihtiyacınız var anladığım kadarı ile. Yazdığım metinde, parantez içerisinde özellikle belirtmeme rağmen, konuyu "şive" gibi olgulara çekmenize şaşırdım. Her ihtimale karşı yeniden belirteyim. İnsanların dili, şivesi ve diğer herhangi bir değeri, özelliği ne olursa olsun, bu hiçkimseyi ilgilendirmez. Ama dilimiz bilinçli olarak böyle kullanılıyorsa, o zaman düşüncelerimi söylemekten de çekinmem. Size tavsiyem; üslubunuza ve okuduklarınıza dikkat etmek olacaktır. Tam anlamadığınız konular hakkında fikir sahibi olmak için acele etmemenizi öneririm.
Hiç kimse zamiri ayrı yazılır, bitişik değil. İnternet ortamında insanların nasıl yazdığına karışmaya doyamıyorsunuz. Yahu internet üzerindesin üstelik ikili iletişimin etkin olduğu forum alanındasın. Bırak insanlar normal ikili ilişkilerinde olduğu gibi konuşma diliyle yazsınlar, sanane. Sanki seo uyumlu, imla kurallarına bağlı makale yazıyoruz her birimiz...