• 19-09-2019, 18:08:55
    #1
    Arkadaslar cok sinirliyim ve buraya danismak istedim.

    Bahcemizde baktigimiz dort bes kedi var. Imkanlar dahilinde elimizden geldigince ayirt etmeden besliyoruz.

    Yan komsunun da bir tekiri var. O da ara sira bahcemize gelir mama yer, su icer, kendini sevdirir gider vesaire.

    Az once bizim bahcede yan komsuyu gordum. Kedilerimden birini tekmeledi. Gozumle gordum ve napiyorsun neden tekme atiyorsun kediye diyince goz gore gore inkar etti. Sonra da bizim kediyi dovuyor gibisinden insanin aklina sigmayacak bir kelime edip gitti.

    Biz 20 yildir bu mahallede oturdugumuz icin sadece sozlu bi tepki verdim. Huzursuzluk ciksin istemedim ama bir nokta daha var.

    Bu tekme attigi kedi ufak kalmis, mazlum bi hayvan. Gorunce cok canim yandi. Ve bu kedi arada ustu basi toz gelince merak ediyordum ne olmus buna diye, belli oldu ne oldugu. Bu bir kerelik bir olay degil yani.

    Ben bu asagilik insanlarin kedi tekmelemesine dayanamam.

    Ancak cirkinlesmek istemiyorum.

    Ne yapilabilir bu yaratiklara?
  • 19-09-2019, 18:10:30
    #2
    Gaga Bulut Reisin dediği söz aklima geldi 😑
  • 19-09-2019, 18:12:04
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Ağzınım ortasına koysaydınız hocam bir tepik.
  • 19-09-2019, 18:13:28
    #4
    Kurumsal PLUS
    bir daha öyle birşey yaparken videoya al paylaş sosyal medyada haber kanallarının whatsapp hattına falan gönder. başka da birşey yapamazsın.

    fiziksel şiddet falan bu çok yanlış senin de ondan bir farkının olmadığını gösteren bir düşünce tarzı kafandan sil.
  • 19-09-2019, 18:30:28
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Yapabileceğin en güzel şey sosyal medyanın gücünü kullanmak olur. Onu gözle ve videoya alıp sosyal medyada paylaş ekşi'de vesaire...
  • 19-09-2019, 19:14:24
    #6
    Üyeliği durduruldu
    tristy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaslar cok sinirliyim ve buraya danismak istedim.

    Bahcemizde baktigimiz dort bes kedi var. Imkanlar dahilinde elimizden geldigince ayirt etmeden besliyoruz.

    Yan komsunun da bir tekiri var. O da ara sira bahcemize gelir mama yer, su icer, kendini sevdirir gider vesaire.

    Az once bizim bahcede yan komsuyu gordum. Kedilerimden birini tekmeledi. Gozumle gordum ve napiyorsun neden tekme atiyorsun kediye diyince goz gore gore inkar etti. Sonra da bizim kediyi dovuyor gibisinden insanin aklina sigmayacak bir kelime edip gitti.

    Biz 20 yildir bu mahallede oturdugumuz icin sadece sozlu bi tepki verdim. Huzursuzluk ciksin istemedim ama bir nokta daha var.

    Bu tekme attigi kedi ufak kalmis, mazlum bi hayvan. Gorunce cok canim yandi. Ve bu kedi arada ustu basi toz gelince merak ediyordum ne olmus buna diye, belli oldu ne oldugu. Bu bir kerelik bir olay degil yani.

    Ben bu asagilik insanlarin kedi tekmelemesine dayanamam.

    Ancak cirkinlesmek istemiyorum.

    Ne yapilabilir bu yaratiklara?
    Geçen akşam benimde birtane aniden ayağıma saldırdı , baya saldırdı kovdum yine saldırdı doğal olarak tekme attım bende . Demek benide görseler hayvanlara eziyet ediyor diyecekler
  • 19-09-2019, 19:19:21
    #7
    MaveraHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçen akşam benimde birtane aniden ayağıma saldırdı , baya saldırdı kovdum yine saldırdı doğal olarak tekme attım bende . Demek benide görseler hayvanlara eziyet ediyor diyecekler

    kedi bu ya ne kadar saldırabilir ? doğal olarak tekme atmak nedir ? nası insanlarsınız anlamıyorum
  • 19-09-2019, 19:22:56
    #8
    Üyeliği durduruldu
    dogaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kedi bu ya ne kadar saldırabilir ? doğal olarak tekme atmak nedir ? nası insanlarsınız anlamıyorum
    Saldıran kedi gördünüz mü hiç . Refleks denilen birşey vardır
  • 19-09-2019, 20:02:59
    #9
    dogaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kedi bu ya ne kadar saldırabilir ? doğal olarak tekme atmak nedir ? nası insanlarsınız anlamıyorum
    Hayvan ısırması veya tırmalaması tetanoz yol açabilmektedir. Duygusal tepki vermeden önce biraz araştırmanızı tavsiye ederim.
    Tamam hayvanlara işkence eziyet vb kesinlikle kabul edilemez. Ama saldırgan bir hayvan var karşınızda eee ne yapacaksınız? Bırak canım saldırsın ne olacak sanki mi diyeceğiz?

    Türk milleti olarak maalesef her konuda olduğu gibi bu konuyuda aşırı abartıyoruz.
    Buna benzer bir haberi geçen gün tvde görmüştüm. Adam Kangal köpeğini traktörün arkasına bağlamış köpekle aynı hızda insan yürüme hızında gidiyor ve bunuda bizim duygusal milletimiz prim için Ana haber WP İhbar hattına gönderiyor. Haberde ki başlıkta şu " Köpeğe İşkence!" Yani arkadaş her olayı bu kadar abartmaya gerek yok. Hayvanlar fiziksel yapısı itibarı ile 20-30 KM kadar koşabilir. İnsanda ise bu hız en fazla 7-8 KM.