Geçen akşam benimde birtane aniden ayağıma saldırdı , baya saldırdı kovdum yine saldırdı doğal olarak tekme attım bende . Demek benide görseler hayvanlara eziyet ediyor diyecekler
kedi bu ya ne kadar saldırabilir ? doğal olarak tekme atmak nedir ? nası insanlarsınız anlamıyorum