• 18-09-2019, 13:30:38
    #10
    Ekpyrosis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    son 5 yılda %100 değer kazanamamış bilginiz olsun
    https://prnt.sc/p7onjn
    Selamlar oran olarak %100 değerlenir mi diye sormak istememiştim. Kesin olarak değer kazanır mı demek istemiştim cümleyi yanlış kurdum.



    firtinalim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    uzun vadede değerlenir.
    IbydadasI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu yaşıma kadar altından zarar edeni görmedim (uzun vadeli)
    Prens55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tabi değerlenir hocam ama beş yıl yada 20 yıl sürer.altının dolar kuru üzerinden değerlenme grafiğini inceleyebilirsiniz
    serdarcal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2019 Fiyatı : 454.7560
    2018 Fiyatı : 358.7000
    2017 Fiyatı : 262.4350
    2016 Fiyatı : 215.4260

    Bu durumda uzun vaadede katladığı kesin düşme zarar ettirme olayı altında çok görülmemiş birşey ki şuanki ekonomik durumu göz önüne alırsak dolar yükselişi ile orantılı olarak düşme olmaz ne kadar zamanda ne kadar kazandırır o muallakta olur sadece parayı unutup 2 sene beklerim dersen katlar yok 1 ay sonra çekerim dersen kardan zarar edersin yada yatırdığın parayı anca kurtarırsın
    CyberYT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Altın olası bir krizde dolar bazında 10 katına bile çıkabilir. Amerika'nın senelerdir karşılıksız dolar basması sonucu altın şuan reel olması gereken değerin çok altında. Benim tavsiyem ne dolar ne euro, altın alın.
    Dostlar yorumlariniz için çok teşekkür ederim. Daha spesifik bir soru sormak istiyorum. Elimde 14 ayar 18 gram bileklik var. Kuyumcular şu an 2600 civarı bir paradan alıyorlar. Piyasada alış fiyatına baktım 2800 gibi bir paraya denk geliyor. Bunu annem verdi ve alırken 5000'e aldığını söyledi. Bir kuyumcuyla konuşurken 14 ayardan kâr edemezsiniz, 22 ayara çevirirseniz kâr edebilirsiniz dedi laf arasında. Sizin düşünceleriniz nedir önümüzdeki 1 ya da 2 yıllık süreç için?
  • 18-09-2019, 13:41:42
    #11
    ARTFM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Dostlar yorumlariniz için çok teşekkür ederim. Daha spesifik bir soru sormak istiyorum. Elimde 14 ayar 18 gram bileklik var. Kuyumcular şu an 2600 civarı bir paradan alıyorlar. Piyasada alış fiyatına baktım 2800 gibi bir paraya denk geliyor. Bunu annem verdi ve alırken 5000'e aldığını söyledi. Bir kuyumcuyla konuşurken 14 ayardan kâr edemezsiniz, 22 ayara çevirirseniz kâr edebilirsiniz dedi laf arasında. Sizin düşünceleriniz nedir önümüzdeki 1 ya da 2 yıllık süreç için?
    22 ayar daha karlı tabi hocam fakat 5000den hangi gram fiyatına göre aldı açıkçası merak ediyorum.
  • 18-09-2019, 13:44:54
    #12
    Altın uzun vadede hiç biz zaman kaybettirmez.
  • 18-09-2019, 13:48:32
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Nesillerdir süre gelen aile geleneğimizdir. Altın al unut onu bir gün hatırlatır kendini dardan kurtarır
  • 18-09-2019, 14:00:31
    #14
    Altından kısa vadede kuyumcu komisyonundan dolayı zarar edersiniz ama uzun vadede saglam kazanç saglarsınız
  • 18-09-2019, 14:03:44
    #15
    Kuyumcu olarak yorum atayım dikkate alıp almamak size kalmıştır.
    %100 elbet değerlenir bu 1 yıl içinde de olabilir 10 yıl içinde de.

    Ama şuan altın alın minimum 6-12 ay bekleyin emin olun kazançtan memnun kalırsınız.
    Gram veya çeyrek altın alın diğer altın ürünlerini almayın.
    varsa sorunuz yardımcı olabilirim.
  • 18-09-2019, 14:09:32
    #16
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kuyumcu olarak yorum atayım dikkate alıp almamak size kalmıştır.
    %100 elbet değerlenir bu 1 yıl içinde de olabilir 10 yıl içinde de.

    Ama şuan altın alın minimum 6-12 ay bekleyin emin olun kazançtan memnun kalırsınız.
    Gram veya çeyrek altın alın diğer altın ürünlerini almayın.
    varsa sorunuz yardımcı olabilirim.
    10-20 milyarlık 22 ayar bilezik gram alıp 1-2 seneye saklamak mantıklı değil mi?
  • 18-09-2019, 14:31:58
    #17
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kuyumcu olarak yorum atayım dikkate alıp almamak size kalmıştır.
    %100 elbet değerlenir bu 1 yıl içinde de olabilir 10 yıl içinde de.

    Ama şuan altın alın minimum 6-12 ay bekleyin emin olun kazançtan memnun kalırsınız.
    Gram veya çeyrek altın alın diğer altın ürünlerini almayın.
    varsa sorunuz yardımcı olabilirim.
    Merhaba, yorumunuz için çok teşekkür ederim. Altın olarak ne almalıyım? Ve elimdeki bu bilekliği nasıl bozdurmalıyım? Yani kuyumcuya gidip direkt olarak altına altın mı almalıyım yoksa liraya çevirip o şekilde mi almalıyım? 25 yaşına geldim ama değerli madenler hakkında hiçbir şey bilmiyorum.
  • 18-09-2019, 14:39:22
    #18
    ARTFM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, yorumunuz için çok teşekkür ederim. Altın olarak ne almalıyım? Ve elimdeki bu bilekliği nasıl bozdurmalıyım? Yani kuyumcuya gidip direkt olarak altına altın mı almalıyım yoksa liraya çevirip o şekilde mi almalıyım? 25 yaşına geldim ama değerli madenler hakkında hiçbir şey bilmiyorum.
    önemli değil.
    şimdi size bu işin inceliğini göstereyim. Kesinlikle takı takılacak hiç birşey almayın. küpe bilezik kolye vs. bunlarda el emeği işçilik olur 500'e alırsınız 300'e satarsınız. Eğer aileden birine de hediye alırsanız almayın.Satışı sizi üzebilir.Sadece bilezik(burma) de işçilik yoktur. Onun da farklı türleri vardır benim kast ettiğim burmadır.Eğer anneniz veya eşiniz altını kullanmak istiyorum derse burma bilezik alın o zarar ettirmez diğerlerini alıp satsanız %40-50 zarar ettirir.

    Eliniz de ki bilekliği gidip gram bilezik alacağım takas yaptırmak istiyorum derseniz normal fiyatın üstüne alırlar veya bilekliği aldığınız yere gidin orası da kendi ürünü olduğu için yüksek verir ( biz bu şekilde yapıyoruz ).Liraya çevirme direk takas yapacağını belirt.

    Altın olarakda kesinlikle gram veya çeyrek alınız.
    Ben 17 yaşımda olduğum için web alanında gelen kazancı çeyrek alıyorum.Eğer eliniz de ki bütçe az ise (maximum 10-15k) çeyrek alın eğer daha fazla ise gram alabilirsiniz.



    ArmanHAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10-20 milyarlık 22 ayar bilezik gram alıp 1-2 seneye saklamak mantıklı değil mi?
    Fazlasıyla mantıklı.
    Zaten yatırım dediğin böyle olur hocam tebrik ederim.Ama bütçenizi sonuna kadar zorlayın. 20 yıldır ailem kuyumcu bir gün gram zarar ettirmedi. Mecaz anlam da demiyorum harbi harbi ettirmedi
    • ArmanHAN
    ArmanHAN bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.