Dostlar yorumlariniz için çok teşekkür ederim. Daha spesifik bir soru sormak istiyorum. Elimde 14 ayar 18 gram bileklik var. Kuyumcular şu an 2600 civarı bir paradan alıyorlar. Piyasada alış fiyatına baktım 2800 gibi bir paraya denk geliyor. Bunu annem verdi ve alırken 5000'e aldığını söyledi. Bir kuyumcuyla konuşurken 14 ayardan kâr edemezsiniz, 22 ayara çevirirseniz kâr edebilirsiniz dedi laf arasında. Sizin düşünceleriniz nedir önümüzdeki 1 ya da 2 yıllık süreç için?
22 ayar daha karlı tabi hocam fakat 5000den hangi gram fiyatına göre aldı açıkçası merak ediyorum.