• 10-09-2019, 13:03:42
    #1
    Merhabalar, Açık öğretimden anadolu üniversitesinde bölüm kazandım. Ancak ösym kağıdında 9-13 eylül arasında kayıt yaptırmanız gerekmektedir yazıyor. Anadolu üniversitesinin sayfasında tarihler farklı. Bilgisi olan var mı?
  • 10-09-2019, 13:05:18
    #2
    night_walker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, Açık öğretimden anadolu üniversitesinde bölüm kazandım. Ancak ösym kağıdında 9-13 eylül arasında kayıt yaptırmanız gerekmektedir yazıyor. Anadolu üniversitesinin sayfasında tarihler farklı. Bilgisi olan var mı?
    önce ödeme yapıyorsun.Dha sonra Aöf bürosuna gidiyorsun .kayıt olduktan sonra birkaç çıktı alıp gitmen gerekiyor
  • 10-09-2019, 13:05:53
    #3
    night_walker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, Açık öğretimden anadolu üniversitesinde bölüm kazandım. Ancak ösym kağıdında 9-13 eylül arasında kayıt yaptırmanız gerekmektedir yazıyor. Anadolu üniversitesinin sayfasında tarihler farklı. Bilgisi olan var mı?

    https://www.anadolu.edu.tr/acikogretim

    köşede zaman sayıyor tarih doğru.
    yanlış bir yere bakmış olmayın.
  • 10-09-2019, 13:08:23
    #4
    https://www.anadolu.edu.tr/acikogret...im/dikey-gecis

    16-20 eylül tarihleri arasında diyor
  • 10-09-2019, 13:11:28
    #5
    https://www.anadolu.edu.tr/acikogret...kademik-takvim

    Durumuna göre takvime bakabilirsin.
  • 10-09-2019, 13:13:28
    #6
    Ösym tercih sonucu kağıdında 09-13 Eylül tarihleri arasında kayıt yaptırınız yazıyor. Benim sorduğum soru bu. Aöf sitesinden tarihlere bakabiliyorum arkadaşlar.
  • 10-09-2019, 13:23:08
    #7
    Aynı soru için bende takipteyim.
  • 10-09-2019, 17:32:05
    #8
    Markelas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı soru için bende takipteyim.

    cevap bulabildin mi hocam