Merhabalar, Açık öğretimden anadolu üniversitesinde bölüm kazandım. Ancak ösym kağıdında 9-13 eylül arasında kayıt yaptırmanız gerekmektedir yazıyor. Anadolu üniversitesinin sayfasında tarihler farklı. Bilgisi olan var mı?
önce ödeme yapıyorsun.Dha sonra Aöf bürosuna gidiyorsun .kayıt olduktan sonra birkaç çıktı alıp gitmen gerekiyor