• 09-09-2019, 23:48:41
    #1
    ....
  • 09-09-2019, 23:53:44
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Çelişkilerinde haklısınız bence. hiç bulaşmayın. sorunuzun içinde cevabı yaptırımdan önce kendi vicdanınızı dinleyin
  • 09-09-2019, 23:53:46
    #3
    W.areze girmiyorsa paylaşabilirsin diye düşünüyorum. Tabii temizse.
  • 09-09-2019, 23:58:56
    #4
    liderkariyer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çelişkilerinde haklısınız bence. hiç bulaşmayın. sorunuzun içinde cevabı yaptırımdan önce kendi vicdanınızı dinleyin
    Haklısınız..



    Onur89TR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    W.areze girmiyorsa paylaşabilirsin diye düşünüyorum. Tabii temizse.
    1-Kesinlikle wareze düşecek şekilde değil,
    2-IonCube şifrelemesi + (orj. dosyaları gördünüz mü bilmiyorum) Orj. değişken ve lisanslama şeklinde,
    3-Tek domain lisanslı şekilde devam edecek şekilde
  • 10-09-2019, 00:04:12
    #5
    Benzer ile aynısı arasında fark var hocam kodlama farklıysa tabi paylaşabilirsin illegal olmadıkça.
  • 10-09-2019, 00:07:08
    #6
    cLoneX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benzer ile aynısı arasında fark var hocam kodlama farklıysa tabi paylaşabilirsin illegal olmadıkça.
    Aslında şöyle bir durum var;

    Arayüz benzer(hemen hemen aynı[Slider Revolution, Bootstrap ve birkaç özel css]) fakat admin paneli biraz daha efektif halde. Yine admin paneli için aynı admin paneli template(admintek) kullanmayı düşünmüştüm
  • 10-09-2019, 06:31:24
    #7
    esinlenme diye bir olay var. Kodlamasını siz yapacaksanız, başkasının kodlarını kullanmayacaksanız neden sorun olsun