Çelişkilerinde haklısınız bence. hiç bulaşmayın. sorunuzun içinde cevabı

yaptırımdan önce kendi vicdanınızı dinleyin
Haklısınız..
W.areze girmiyorsa paylaşabilirsin diye düşünüyorum. Tabii temizse.
1-Kesinlikle wareze düşecek şekilde değil,
2-IonCube şifrelemesi + (orj. dosyaları gördünüz mü bilmiyorum) Orj. değişken ve lisanslama şeklinde,
3-Tek domain lisanslı şekilde devam edecek şekilde