Araçta belirttiğim ikaz lambası daha öncede yanmıştı böyle birşey başıma gelmişti bu ikaz lambasıdaha önce yandığında aracın çekişi düşmüştü bayırlarda falan çok hissettiriyordu daha sonra
2 gün önce bindim en son arabaya park yerini değiştireyim dedim bir baktım aynı ikaz lambası tekrar yanıyor acaba yine mi turbo hortumu patladı diyip kontrol ettim bayırda çekişi nasıl olacak diye sorun yok kalkıyor bu arızanın başka ne gibi bir nedeni olabilir ;
SÖz ettiğim ikaz devir saatinin altında bulunandır.

