• 09-09-2019, 10:31:56
    #1
    Merhabalar clio 3 1.5 dizel aracım mevcut ;

    Araçta belirttiğim ikaz lambası daha öncede yanmıştı böyle birşey başıma gelmişti bu ikaz lambasıdaha önce yandığında aracın çekişi düşmüştü bayırlarda falan çok hissettiriyordu daha sonra

    2 gün önce bindim en son arabaya park yerini değiştireyim dedim bir baktım aynı ikaz lambası tekrar yanıyor acaba yine mi turbo hortumu patladı diyip kontrol ettim bayırda çekişi nasıl olacak diye sorun yok kalkıyor bu arızanın başka ne gibi bir nedeni olabilir ;

    SÖz ettiğim ikaz devir saatinin altında bulunandır.
  • 09-09-2019, 10:38:48
    #2
    Merhaba

    Katalizör tıkalı büyük ihtimale ya da egr kontrol ettirin.
  • 09-09-2019, 10:40:45
    #3
    helperman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba

    Katalizör tıkalı büyük ihtimale ya da egr kontrol ettirin.
    Masraflı mı peki bu söyledikleriniz
  • 09-09-2019, 10:42:07
    #4
    Hocam nasıl başardınız bilmiyorum ama orjinal resim düz, konudaki ters

    ".. enjektör (veya buji) kablolarının temassızlığında veya yakıtta az miktarda su bulunsa bile , soldaki zikzaklı arıza ışığı yanar .. depo kapağı iyi kapanmaz ise , yağmur suyu veya nemden de depo olumsuz etkilenir .. yakıt aldığınız yerden eminseniz , bir elektrikçide kablolara baktırın .. yolda giderken , o arıza ışığı yanıp sönerse ve aynı anda araba çekişten düşerse , sıkıntı kablolarda .." internette böyle bir yorum gördüm hocam.
  • 09-09-2019, 10:43:26
    #5
    Anestezy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Masraflı mı peki bu söyledikleriniz
    Biraz evet ancak bu benim tahminim. Belki de daha basit birşeydir. Mekanik şeyler araçlar üstat ne zaman nereden arıza vereceği belli olmuyor.
    Aracınızı bir bilgisayara bağlatın sanayide sorun ççıkacaktır.
    Pahalı ise yaptırmazsınız.

    Bol ÅŸans
  • 09-09-2019, 10:46:16
    #6
    Kaçan Panda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam nasıl başardınız bilmiyorum ama orjinal resim düz, konudaki ters

    ".. enjektör (veya buji) kablolarının temassızlığında veya yakıtta az miktarda su bulunsa bile , soldaki zikzaklı arıza ışığı yanar .. depo kapağı iyi kapanmaz ise , yağmur suyu veya nemden de depo olumsuz etkilenir .. yakıt aldığınız yerden eminseniz , bir elektrikçide kablolara baktırın .. yolda giderken , o arıza ışığı yanıp sönerse ve aynı anda araba çekişten düşerse , sıkıntı kablolarda .." internette böyle bir yorum gördüm hocam.
    Araba dizel daha önce buna sahibi euro dizel kullanmıyordu bildiğim birinden almıştım ben euro dizel alıyorum sürekli karışımın etkisi olabilir mi ?
  • 09-09-2019, 10:52:32
    #7
    Anestezy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Araba dizel daha önce buna sahibi euro dizel kullanmıyordu bildiğim birinden almıştım ben euro dizel alıyorum sürekli karışımın etkisi olabilir mi ?
    Ucuz yakıt enjektörleri tıkar yakıt sistemini etkiler, mazot filtresi tıkanmış olabilir.
  • 09-09-2019, 11:03:57
    #8
    Anestezy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Araba dizel daha önce buna sahibi euro dizel kullanmıyordu bildiğim birinden almıştım ben euro dizel alıyorum sürekli karışımın etkisi olabilir mi ?

    Aldığınız yerler farklılık gösteriyor mu hocam? Bir de popüler istasyonlar yerine diğer alternatifleri tercih ettiyseniz son zamanlarda bir ustaya göstermekte fayda var.
  • 09-09-2019, 11:06:14
    #9
    Euro 3 ve Euro 4 katalizörleri 300-500 tl aralığında takıyorlar bayağı iyi. (sorun bu ise)