Hocam nasıl başardınız bilmiyorum ama orjinal resim düz, konudaki ters
".. enjektör (veya buji) kablolarının temassızlığında veya yakıtta az miktarda su bulunsa bile , soldaki zikzaklı arıza ışığı yanar .. depo kapağı iyi kapanmaz ise , yağmur suyu veya nemden de depo olumsuz etkilenir .. yakıt aldığınız yerden eminseniz , bir elektrikçide kablolara baktırın .. yolda giderken , o arıza ışığı yanıp sönerse ve aynı anda araba çekişten düşerse , sıkıntı kablolarda .." internette böyle bir yorum gördüm hocam.
Araba dizel daha önce buna sahibi euro dizel kullanmıyordu bildiğim birinden almıştım ben euro dizel alıyorum sürekli karışımın etkisi olabilir mi ?