• 06-09-2019, 20:30:56
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhabalar öylesine whatsapp mesaj atma botu yazıyorum. Aynı mesajı birden fazla kişiye atarsam spama düşer miyim ?
    Toplu mesajı kullanmak istemiyorum.
  • 06-09-2019, 20:40:15
    #2
    Hayır. Whatsappın kendı özellıgıde var oyle.
  • 06-09-2019, 20:42:32
    #3
    örneğin a hanımefendi ... yada b beyfendi .... gibi mesajlar atsam sorun olmaz mı? 100 - 200 tane
  • 06-09-2019, 22:20:27
    #4
    Hocam karsi tarafin rehberinde kayitliysan pek bisi olmaz ama degilsen bazen spama dusup hesap kapanabiliyor itiraz edince genelde aciyorlae
  • 06-09-2019, 22:23:22
    #5
    Kara_Kuzular adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam karsi tarafin rehberinde kayitliysan pek bisi olmaz ama degilsen bazen spama dusup hesap kapanabiliyor itiraz edince genelde aciyorlae
    Reklam için yapıyorum hocam. Karşı tarafın rehberinde kayıtlı değilim.
  • 06-09-2019, 22:37:50
    #6
    TornadoDAYI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Reklam için yapıyorum hocam. Karşı tarafın rehberinde kayıtlı değilim.
    Bende bir ara reklam,icin yapiyordum kapaniyordu itiraz edip actiriyordum gene sen bir dene