TornadoDAYI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Reklam için yapıyorum hocam. Karşı tarafın rehberinde kayıtlı değilim.
Bende bir ara reklam,icin yapiyordum kapaniyordu itiraz edip actiriyordum gene sen bir dene