• 05-09-2019, 12:18:36
    #1
    Merhabalar, facebook sizde de masaüstünde kasıyor mu?

    Dün'e kadar hiçbir sorunu yoktu fakat bugün masaüstünden girdiğim zaman aşırı kasmalara sebep oluyor ve bazen hiç açılmıyor. Mobilde herhangi bir sorun yok.
  • 05-09-2019, 12:20:21
    #2
    Evet veriler geç yükleniyor hocam bende mobilde de öyle.
  • 05-09-2019, 12:20:38
    #3
    Bende sürekli kasıyor arada düzeliyor
  • 05-09-2019, 12:28:59
    #4
    Bende aylardır bu sorun var.
  • 05-09-2019, 12:31:39
    #5
    Yine saldırı felan alıyor herhalde son 2 saattir bende de bu sıkıntı var ...
  • 05-09-2019, 12:33:16
    #6
    o kadar söyledim gel r10 dan dedicated al diye yok ben 5 dolarlık host da barındıracağım diye tutturdu