Merhabalar, facebook sizde de masaüstünde kasıyor mu?

Dün'e kadar hiçbir sorunu yoktu fakat bugün masaüstünden girdiğim zaman aşırı kasmalara sebep oluyor ve bazen hiç açılmıyor. Mobilde herhangi bir sorun yok.